Frida leker....

God afton!

Har fått ett tips om en rolig hemsida... lite för rolig!
Ska plocka inne i köket egentligen.. men det här var mycket roligare :)

bjuder här på ett smakprov ..




Postat av: Helene

Så söt med lillfjunet på huvudet! :)

Postat av: pernilla

Det är lite svårt köra helhjärtat nån metod då han skriker och väcker storebror. Med roland hade vi aldrig några problem och egentligen är inte söva alfred problemet nu heller utan det är att han vaknar hela tiden.. Om nån har rutiner så år det vi. sen vad är BRA rutiner? va kliver upp 05-06..barna dricker välling å bajsar å blir påklädd å leker. kl 09 lämmnar vi roland på dagis.. lämmnar han å sen går vi på promenad för då är alfred trött å vill sova.Han sover skit bra i vagnen UTE dock inte still varken på balkong eller inne. Han sover kanske 30min ute å sen går vi in å plockar upp efter morron leken å jag äter frukost å alfred frukt pure. Efter det så leker vi(jag försöker plugga) fram te lunch..SEn äter vi lunch vid 11,30 typ. SEn fortsätter vi leka..Har jag tur så kan jag söva ner han i 30min å hinna vila lite men oftast vill han inte... Dax fö mellis igen 14 å sen börja göra oss klar för att hämta roland på dagis 15. Hämta hem han å pojkarna leker på rolands rum å jag lagar mat..Dom bajsar jag byter blöja å dom fortsätter leka tills maten e klar.. Magnus kommer hem å vi äter alla 4a. SEn brukar det bli lite städning eller tvättstuga å sen badar vi pojkarna. Vips så är kl 19 å läggdax. Har provat 5min metoden och lägga han innan roland så inte roland ska vakna.. Även provat haft han på magen å sjungit för han osv.Vi har även vyssanlull tassar på sängen för att vagga och det är det enda som funkar på han oftast skriker han så hysteriskt så roland börjar oxå gråta åsså blire kaos. Lägga dom själv är Ingen barnlek men det går om man lägger roland först..

Jag har varit barnflicka,massor med barnvakt, har ett barn sen innan men INGEn har varit sån drama queen som alfred :) TRor det bara är å bita ihop å gnälla av sej lite på bloggen. snart är han tonåring. Todelohoo

2009-03-19 @ 07:26:58
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Helené

Men, jag vill OXÅ :D Super fint!

2009-03-19 @ 08:10:19
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ha ha, kul att experimentera lite. Vad är det för sida?

Ha det så bra!

Kram

2009-03-19 @ 19:26:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits