Fikaträff med oss som bor i Gettot ;)

Hej hej!

Dagens första inlägg .. har ej suttit mycket vid datorn idag..

idag var det meningen att vi skulle fika hos
Mlish, men efter som vi blev så många, så skulle det istället vara hemma hos Karla, men eftersom Karlas son Theodore blev sjuk så skulle allt ställas in...
Men det tyckte jag var tråkigt... så då sa jag åt folket att komma hit istället!

Det blev lite bortfall från den tänkta fikagruppen, men tillslut blev vi iaf. 5mammor + 5 bebisar!
Jag hade så klart inga batterier i min kamera, men det fanns det andra som hade!

Mlish hade med sin superkamera, och snäll som hon är så får jag låna bilder av henne!
(samtliga bilder kommer ifrån www.mlish.se)
Från vänster:
Stella 1,5månad,             Arvid 5,5månader,      Elton 7,5månader,          Filip 2,5månader!


   
                                                              Stella och Arvid..


 
                                                               Elton och Filip !


                                                            Casper !


Mammas duktiga lilla prins ! :)  Sitter här med hjälp av mig...
Sitta själv kan han endast göra i ca 4-5sekunder.. men det kommer nog snart :)




Arvid glömde idag bort att sova tupplur på dagen (brukar sova 2-3timmar!)
så när kvällen började närma sig så var han jättearg.. lillfisen..
Det slutad med att jag och Arvid fick åka en sväng i bilen...
Nu sover han så skönt...

Min hosta har inte slutat helt än.. sjukt irriterande... imorgon skall den vara borta helt!


Tack alla för trevligt sällskap idag!

Kramar/Frida & aRviD




Postat av: Acca

filip 2,5 månader ju...:) fina bilderna blev på våra fina!hoppas ni fått en bra natt sömn och att arvid är piggis idag! kram anna-carin

Postat av: Jennie

Fina bebisar!

2009-03-12 @ 19:58:17
URL: http://sliparen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits