December 2006- Mars 2009 !

Hej mina älskade läsare!
jag har ett tag funderat på att göra detta inlägg, men har kännt att tid saknats.
Men nu finns tid (eller jag har tagit mig tid)

jag tänkte göra en återblick på tiden som passerat från när jag blev tillsammans med underbara Carl-Henrik tills nu!
Dvs. december 2006 till Mars 2009 !

December 2006

Nykär !
Julaftonsmorgon, Carl-henrik hade nyss åkt till sina föräldrar i Stockholm.
Jag själv skulle som vanligt köra runt till hela släkten!


Januari 2007
Snabbt ska det gå, nu flyttar vi ihop och köper nya möbler från IKEA!
Duktiga Carl-Henrik monterar ihop dem :)


Februari 2007
Jag jobbade som innesäljare på Milko (gör fortfarande)
Carl-Henrik arbetade med att sälja bilar, sååå stilig!


Mars 2007
Jag höll på den tiden fortfarande på med bowling...
Carl-Henrik hejjade på mig, tack :)


April 2007
Nu ska vi flytta till Haga!  (Fint ska ré va!)
CH verkar rätt så slut här va?


Maj 2007
Semester i Stockholm!
Grönalund, svärföräldrar och min syster!


Juni 2007
Sommaren tillbringas i Barsta!
Underbara sommarställe, detta var ett av de första besöken..
men absolut inte ett av de sista :)


Juli 2007
När kärlek är äkta, så går det fort :)
Vi förlovade oss i Örnsköldsvik (Paradisbadet, hotell och junkfood)


Augusti 2007
Semester i Göteborg.
Bilden visar en riktigt äcklig pizza som vi åt där.
Kan nog säga att detta är den äckligaste pizza jag någonsin ätit.


September 2007
Nu känner vi varandra så pass att Carl-Henrik "tänder på mig"
Öronljus... en gång och aldrig mer.. obehagligt och onödigt!


Oktober 2007
Minirenovering av våran lägenhet i Haga....


November 2007
Min sambo är lång, min mamma är inte rikrigt lika lång....


December 2007
Borde väl ha varit snö på denna bild?
Nää, vi är ju i Thailand !!


Januari 2008
Oj, hur gick det här till?


Februari 2008
Pyttelite gravid, men självklart så börjar man att fota magen!
Här var man mest gasfylld och lycklig :)


Mars 2008
Här är första smygtitten vi fick av Arvid !
Sååå söt  ;)


April 2008
Fokus ligger nu på "gravid"...
Har letat efter andra foton, men tyvärr.. :)


Maj 2008
Eftersom familje skall bli större, så är det återigen dags att flytta!
Köpte en lägenhet i Johannedal.. CH renoverar, jag hjälper till.


Juni 2008
Sommaren spenderas i barsta, såå skönt!


Juli 2008
Fyllde år även detta år... 26år!
Massa paket och trevligt besök!


Augusti 2008
Selångersmarknad med den ständigt återkommande Vild-hasse :)
Undrar om alla hasse är lite extra vild? Jag känner 2 o på dem stämmer det...


September 2008
Jättegravid är jag nu!
På dagarna arbetar jag, samt äter glass.


Oktober 2008
Våran älskade Arvid föds!
Så liten och söt, så älskad !


November 2008
Arvid åker tåg för första gången i sitt liv!


December 2008
Vi skulle ta ett julkort på Arvid.....
Innan vi var nöjda så hade vi tagit ca 90bilder... :)



Januari 2009
Arvid växer så det knakar.. ja, nästan iaf.
Här har visar han att han nästan kan gå :)


Februari 2009
Arvid börjar "bli stor"... En hoppgunga inskaffas!


Mars 2009
Sitter nästan själv nu... :)



Tiden bara rusar iväg... känns som om det var "nyss" som jag och Carl-henrik träffades..

Tiden tillsammans med Carl-Henrik har än så länge varit underbar, men jag hoppas och vet att det kommer måååånga fler underbara stunder !

Kram /Frida!




Postat av: dess

Gu vad kul o se eran "resa"=)



Ibland går det fort men det är inge negativt med det=) Gjorde det även för mig och thomas:)



Ganska roligt att se att månaden efter eran thailandsresa är du gravid;)

Postat av: Evelina

Himla kul att se bilder från innan vi började umgås:) gillar frisyren du har på bilden Juni 2008.

Arvid är så otroligt söt med mössan på sne:)

2009-03-17 @ 08:15:54
URL: http://sparriz.blogg.se/
Postat av: jenni

Håller med dig om att det ska gå snabbt när kärleken är äkta. Roligt för er.

2009-03-17 @ 11:05:48
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Acca

hej vännen! underbart mysig resa genom er tid tillsammans hittills!!säger som dess, gravid efter att ha varit i thailand...tro om de var där de hände:) han är ju sååå söt lille arvid! hoppas han ville äta när ni kom hem iaf.! kram kram

2009-03-17 @ 20:46:17
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Fia

Det var en tokfin sammanfattning!

Den där pizzan såg dock riktigt nasty ut.. :/



Jag tror också att alla som heter Hasse är vilda! :D

2009-03-17 @ 21:25:33
URL: http://fia35.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits