Arvid, en blivande filmstjärna? ;)

Hej igen!

Hittade massa filmer på Arvid.. sååå söt... men oj vad tiden springer iväg när man kollar på dem..
lägger ut några här :)

Carl-Henrik & Nils-Arvid busar... (typiskt mig att inte kunna vara tyst....)



Arvid äter gröt som man blir glad av :)


Arvid älskar sina snuttefiltar, dem kittlas så härligt :)



Denna film är ifrån när Arvid lärde sig att skratta...
Då kom det endas när vi kittlade honom under armen !



Nu är det verkligen dags att sova...

Natti natt och sov gott !




Postat av: jenni

Din önskan är min lag :)

Har lagt ut del ett av resan. Svårt att få in nästan 6 veckor på ett inlägg. Så jag börjar lite försiktigt.

Postat av: Mia

Hej!

Jag fick din bloggadress av din kusin Jenny. Följer numera din blogg. Kul, eftersom jag själv är mammaledig med vår lilla Alma som är 6 månader. Kolla gärna min blogg, jag har utmanat dig! :)

2009-03-12 @ 09:47:07
URL: http://ehnberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej!

Hamnade här i din blogg av en slump. Det roliga är att jag kände din karl i ett "tidigare liv" för oss båda nere i Sthlm.(Via mitt ex) =) Du får jättegärna hälsa till Carl-Henrik och gratulera till er gulliga Arvid.

Trevlig helg !!

2009-03-13 @ 10:01:10
Postat av: Mli

Klart pojken ska bli en filmis :)

2009-03-13 @ 16:58:33
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits