Rösta, rensa och resten...

God kväll.

Skall väl försöka blogga lite tänkte jag.

Igår röstade vi. Det gjorde du också eller?
Sen skjutsade vi Carl-Henrik till jobbet.

Sen övertalade jag Helené om att det var viktigt att rösta, så då gick vi med henne och gjorde det:)
Utanför röstlokalen här i Finsta fanns 2st partier representerade..
Socialdemokraterna, och PIRATPARTIET ! :)

Två glada pirater på valdagen!


Efter att Helené lagt sin röst (på rätt parti) så gick vi till den lokala pizzerian.
Köpte kebab som vi tog med hem till Helené och käkade där.
Mycket gott.

Pojkarna käkade också, när Elton åt korvgryta....
så var
Arvid på kattjakt.... Han fick tag i den enas svans... busunge! :)



Sen när Arvid åt gröt, så lekte Elton skotjuv...


Sen lekte dem med Eltons alla leksaker..
Jag fotade, men bilderna finns inte i kameran !?!?!



När jag hade klätt på Arvid för att vi skulle gå hem., så fick han sitta i Helenes knä närjag skulle ta på mig...
HAHA... Då kräktes han över Helene´... gulligt av honom va ;)



Idag har jag, Carl-Henrik och Arvid storhandlat, plockat, rensat och lekt !
Nu har vi en liten paus.. skall snart göra ett sista ryck...

/Frida!




Postat av: Jennie

Japp, klart jag var och röstade!

2009-06-09 @ 21:06:31
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Det har du rätt i!

Hoppas du har haft en bra dag?





Puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits