knasiga sovrutiner hos sonen...

God kväll.

Sonen vår har knasiga sovrutiner...
Vissa kvällar somnar han snällt vid 19.30 (optimalt enl. mig!)
Andra "kvällar" gör han natt redan vid 17-tiden...
Och andra "kvällar" blir klockan över 22.00...

Den sista veckan har verkligen varit uppochner...
Idag somnade han vid 21-tiden...
(efter ca 3 timmars gnällkamp... slutade väl 3-1 till sonen..)

När Arvid idag var och hälsade på pappan på jobbet så var även mormor och kjell där!
Arvid fick paket !! (8-månaderspaket !)

Sitter i soffan och provtuggar nya leksaken...


Måste tugga på ALLA delar...



Efter att Arvid 2 gånger lyckats vinna sovkampen mot mig så straffade jag honom genom att
placera honom i lådan en stund.. hihi...


Här en bild från igår.. Familjemys i lekparken !


Lycklig Arvid ser helt yr ut (Fick smaka glass...)



Finaste pappan och finaste bebisen !

(Björnmössan på för att slippa "fryspolisen"..hihi)



Avslutar med 2 bilder ifrån Arvids rum...
Snälla personalen på Polarn&Pyrets huvudkontor skickade 2st wallies till Arvid.

Garderoben fick sig ett lyft...


Och även byrån !


Tack snälla Polarn&pyret!


Var nyss in på smhi,se ... fan..
Morgondagen består av gråa moln och regn.. jätteroligt.. verkligen!

Jaja, får väl kanske hitta på någon inomhusaktivitet istället då!

Nu väntar sängen på mig!

Hej på er.../Frida!




Postat av: Farmor

Äntligen har de förstått att det fortfarande är kallt ute eller hur lilltutten

Vi vet det....

2009-06-11 @ 16:59:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits