Måndag hela veckan...

Hej igen...

Måste ju redovisa dagen också... inte bara ösa hat över elaka företagare...


Idag på fm. lekte och städade jag och Arvid.
När han fick se dammsugaren satt han som still som en sten och råhöll slangen 10 minuter
när jag tog dammsugaren blev han fruktansvärt ledsen..
Då lät jag pojkstackarn sitta och glo på dammsugaren 10 minuter till.....
Kändes knasigt att hinna hänga tvätt, slänga i en tvätt  + ta reda på disken medans han satt och stirrade på
dammsugaren.... knasbebis... :)

Sen kom pappan hem, Arvid blev Mycket lycklig av att se honom :) (jag också!)

Sen vid 15-tiden kom Roger, Helene och Elton hit på fika!
Elton koom nog inte rikgit ihåg oss.. han var lite avvaktande.. :)
Men det gick över rätt så fort... så då busade vi !!

Bilder på buspojkarna!
Arvid fick besök av Elton !!


Leker lite... helst med samma sak....



Samma hela tiden... :)


Men om man vill ha en leksak själv så måste man först brotta ner kompisen...
Något som Elton här gjorde på lillArvid... :)



Rätt kul bild..  Vad gör Arvid !?!?!? Kväver sig själv i nallen !?



Jättetrevligt att träffa dem igen, var sååå länge sen!


Nu ropar kudden... ! :)
Kram/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits