Första passet = tidig morgon...

Hoj !

Då var det kväll igen då..

Imorse var det CH som hade "första passet"...
Arvid beslutade sig för att vakna 05.00.. så då fick CH och han kliva upp.
Sen kom dem och sov bredvid mig kl 05.45... sov till 07.00
"andra passet" startade alltså 07.00... och pågick till 08.00.
Då sov vi alla igen till ca 09.45 tror jag..

Så här ser våran mornar ut.... varannan dag får man första passet, varannan andra..

Eftersom det idag var CH som hade första passet... så innebär det att jag imorgon har det...
Jag hoppas verkligen att Arvid sover längre än till 05.00... men men..
Eftersom han idag somnade 18.15, så får jag väl inte räkna med för mycket.

Tackar därför för mig nu, natti natt.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits