Det var fler som tyckte att Birsta var en bra idé....

God kväll.

Eftersom vädret verkligen inte var det bästa idag, så beslutade vi oss för att gå en sväng på Birsta....
Tyvärr så var det fler som hade samma tanke...
När vi närmade oss Birsta så såg vi köerna.. shiiiiit....
Men när vi väl tagit oss in på Birsta och hittat en parkering, så var det inte så tokigt med folk inne i butikerna. skönt det iaf.

Arvid var hungrig när vi kom ner.. jag blandade iordning en flaska gröt... slurp sa det..
När Arvid druckit upp sin gröt, så mötte vi upp Emilie och Stella. Trevligt !
Eftersom vi alla var fikasugna, så besökte vi Charm...
Tyvärr så ångrar vi varje besök på Charm.. varken trevlig miljö eller bra fika. suck.
menmen.. eftersom vi hade trevligt sällskap, så gick det bra iaf !!!

När jag och Emilie gick för att köpa fika så fick CH vakta barnen :)


Efter fikat fick Carl-Henrik "ledigt"... (fick spela lite dataspel =)
Jag, Emilie och barnen shoppade :)

Dagens fynd:
Linne att sova i till Arvid: 15 kr !


Arvid fick även denna supersöta pyjamasen !!







Själv köpte jag 3st linnen på Gina Tricot...Älskar verkligen dessa linnen !!!

(Nu har jag 6st... kommer nog att köpa fler... underbara, och kostar endast 99kr st!)

Eftersom min mascara verkligen var slut, så köpte jag en ny.. + hårnålar och en spegel.
Jag hade en turkos sminkspegel, men det är borta(?!!?) Skönt att ha en ny nu då...



Vilar benen lite...



CH är nu på träning.. duktiga han.. själv är jag soffpotatis nr.1...
Arvid han sover skönt i sin nya pyjamas.

Nu skall jag plocka. sen läsa i boken som jag läser nu...

Jättebra bok enl. mig.
En bok skriven i dagboksform.
En vanlig bok, om vanliga männsikor..  en enkel och lättläst bok helt enkelt.


Kram o hej /Frida!




Postat av: Heidi

Ja du de slutade på en 10 kassar men nu är det tokfullt överallt..det här klarar vi oss på i säkert över 1 månads tid, ända man behöver kompletera med är ju det vanliga som fruk,mjölk osv..Fina linnen..saknar gina här..måste upp till sthlm för o shoppa det..Kraaam


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits