Tur att man inte bor i en "håla"...

Hmm...
Satt nyss och läste lite nyheter på st.nu (Sundsvalls Tidning)
Massa knasigheter har hänt här i närheten, men nästan bara i "byhålorna" ...

Ex. ur tidningen..
BERGEFORSEN


ÅNGE:


SÖRÅKER:



NJURUNDA:



Nej vet ni vad, tacka vet jag Sundsbruk ;)

Hej/Frida!




Postat av: stolt byfåne från söråker

jag tycker inte att du ska säga nått om dom olika "byhålorna" som du skrev. min kompis som bor i sundsbruk blev nedslagen och misshandlad förra året i sundsbruk av en narkoman. det är inte så mycke bättre där du bor än på dom andra ställerna. det är fel och snacka skit om det.

2009-01-25 @ 13:02:23
Postat av: Frida

Hej då okända "byfåne" !



Som du ser så skrev jag lite ironiskt längst ner:

"Nej vet ni vad, tacka vet jag Sundsbruk ;) "



Självklart vet jag att Sundsbruk inte är jordens lugnaste plats! Har full koll på läget :)



Postat av: Helené

Haha, ja vi har tur som bor här ;) (Med tanke på brandbilarna o poliserna som var här i natt, menar jag ;))



Komiskt med lastbilen i Ånge, min pappa fick åka o tömma den bilen, mitt i mammas planer om en resa till Sundsvall ;) Mamma var lagomt glad! :D

2009-01-25 @ 15:26:33
URL: http://missh.bloggagratis.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits