Helgen som passerat....

God morgon :)
Arvid har skaffat sig en ovana.... vaknar alltid före 07.00.....
Men men, går väl över hoppas jag :)

Vi har haft fullt ös här hemma.
I Lördags fm. kom svärföräldrarna på besök!
Blev här Lör-Sön.

På Lördagen åkte vi in till city för llite shopping...
City passar inte om man har vagn och ammningsbarn...(I love Birsta)
Jag, Arvid & svärfar åkte hem och spelade xbox istället.
CH å svärmor shoppade vidare...

På kvällen gjorde svärmor middag!
Potatishalvor i ugn med oxfilé! (+ 3såser) Mmmmm...


Oxfilén korvade till sig lite :)


Svärfar, svärmor och Carl-Henrik.

Se så gott :) Tusen tack !



Lördagkväll kom även  min mamma och Kjell på besök.
VI spelade TP och umgicks, mkt trevligt!!
(jag å ch vann så klart... ;)


På söndagen firade vi svärfar som fyller år idag (!)
HURRA HURRA !!
Tårta till frukost är överlägset ...



De vackraste jag vet !!!


Mammas älskade badfis !!


Kärleken är obeskrivlig...


Avslutar inlägget med en  pyjamasfis... :)




Idag händer det något spännande förresten.....
2st inköp skall göras :)
Återkommer senare ang. det !

Kram/Oss




Postat av: Heidi

Riktig sötnos Arvid m¨ste jag säga.Läser din blogg dagligen ska du veta =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits