Kvällsuppdatering...

God kväll !

Idag har jag och Arvid tagit det lugnt...
På fm. var det mätning+vägning...
Sen blev det en tur till
bowlinghallen (jag åt så klart GRILLBIFF ;) 
Efter det så åkte vi hem (tack för skjutsen Kjell !)
Jag har plockat och städat lite... Arvid har busat och sovit...
Lillprinsen somnade redan kl.19.00... (vaknar han 05.00 imorgon då eller?? )

När vi var nere i Stockholm så fick Arvid massa paket!!!


Detta fick han i från kusin Emma m.fam.
 Stapelfigur !                Stor nalle !
 
      Skor i strl 19 :)                    Tuffa tröjor !
 


Av farmor och farfar fick han också paket !

    Tuffa designbilar !          Prasselbok m spöke!
 

Och av mig och CH !
En prasselfant !! (Elefant som prasslar)


Lillkillen får så mycket fint, vi är sååå tacksamma!!!

KRAM OCH TACK :)




Postat av: Helené

Bodyn med ugglor, den har Elton oxå :)



Nej, nu ropar Elton. Duschen väntar!

Postat av: jennie

Ooohhh, en elefant...!!! :D

2009-02-05 @ 23:46:51
URL: http://amfora.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits