Fredag igen!

Hej på er!
Idag har jag och Arvid varit med Camilla och Nicole på Birsta!

Vi började med att luncha på Charm, mysigt men fullt upp att luncha med 2 små :)
Nicole fick kalops, Arvid fick dessert (hade ätit lunchen hemma)
Jag åt en bakad potatis med skagen, gott gott! Camilla åt enchiladas (stavas?)

Jag försökte att ta en bra bild på dem, men tyvärr så blev alla suddiga!

(väntar på mail av Camilla, kanske fick hon någon bättre bild?)


Dagens shopping:
Randiga tights på Po.P till Arvid
2 tröjor till mig
5par strumpor till mig

Kollade även på lite presenter ... men köpte inget idag.. måste kolla lite mer först ;)



Här en bild på lillfisen på skötbordet :)



Sötaste Arvid provar ett nytt leende :)


Mera sängmys !!


Sötaste prinsen :
)


Nu ska jag och Arvid plocka lite här hemma, sen hänga en tvättmaskin, samt vika gårdagens tvätt!

CH han jobbar så klart... idag "bara" 16.00-22.30...
Tyvärr jobbar han även hela Lördag o hela Söndag.. :(

Jag och Arvid har inga speciella planer varken Lördag eller Söndag, så om någon vill fika eller något annat, slå oss en signal så är vi säkerligen med :))

Kram!




Postat av: Malin

Hehe, jag såg er på Charm :)

Hoppas att de smakade bra?!

Trevlig helg!

Malin & Nova

Postat av: Andréa

Oj! Hänga en tvättmaskin låter rätt så brutalt..o dessutom lite tungt! O frågan är om hängningen ens funkar på döda ting..? ; )



KRAM!!!

2009-02-21 @ 09:30:11
URL: http://hideandseeklove.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits