Först farmor, sen mat och paket :)

Halloj!
Idag har varit en superdupermegabraig dag :)

Vid 17-tiden åkte vi till farmor och uppvaktade henne på födelsedagen, i efterskott.
Hon hade fyllt 75år, och fick från oss, syrran o mamma en mobiltelefon ! :)
En sån man kan skicka bilder till, hennes förra var ifrån stenåldern !!

Vi gick först till fel hus, men tack vare det så fick vi oss ett gott skratt...
Någon hade varit mycket rolig och bytt namn på en av de boende i trappen....
Måste tyvärr erkänna att både jag o CH skrattade både högt och länge åt detta..
Så sjukt tråkigt att det blev roligt :)



Farmor blev mycket glad över telefonen, kul att se folk glädjas!
Hos farmor var även min faster Eva, och hennes Peder
Farmor, Faster och "Fisen".. :)


Arvid fick sin första Alla hjärtansdag present av Farmor :) (Arvids gammelfarmor )



Jag o CH fick också present av farmor :)
Lyxig choklad.. mmm.... Tack !


Efter att vi fikat samt lärt farmor grunderna på hennes nya telefon så åkte vi vidare.
"Blå kiosken" blev nästa anhalt.. Mums... 3 goda rätter köpte vi ...

Sen vidare till bowlinghallen för ett "minikalas" för en trött Arvid!
Lillkillen har ju fyllt 4 månader, och varje månad hittills så har han uppvaktas av momorEva å Kjelle.
Denna gång blev det en försenad månadspresent kominerat med Alla hjärtansdagpresent!
Så helt enkelt ett "minikalas" .. tom. en egen kalasskylt hade han fått :)


Som 4månaderspresent fick han 2st jättefina pyjamasar!


Och sen fick han ju även ett hjärtpaket :)  ♥
En supersöt Bamsegåvagn!!!! TACK !!

(Blev någe knas med ögonen... men men, glad är han iaf !!)


Mamma busade och satte Arvid på flaket...Va roligt sa Arvid !!!!!  


(Vart är foten???)


Även jag och CH fick Hjärtpaket av mamma o Kjell :)
Jättefina Hjärtmuggar ... så jag får väl ta tillbaka det där jag skrev förrut... om sista muggen.. !





Nu ska vi strax gå och sova, såå skönt.. är så väldigt trött...

Tack för en jättebra dag, Tack för alla fina paket !

Kram /Frida m. fam ! :)




Postat av: Acca

hej!

vad brydd jag blev då jag såg eva i din blogg:) de vet jag väl vem det är.men som sagt alla känner alla! ha de bra! kram

Postat av: Sara

Haha! Bajskorv, hur kul som helst! =)

2009-02-15 @ 20:39:05
Postat av: pinglan

Haha! M Bajskorv! Haha! Hur kul som helst ju!:D

2009-02-16 @ 22:03:04
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits