Underbara jul.. !

Hej på er !

Nu är vi alltså i Stockholm, järfälla.. för er som inte visste det.
Vi kom hit den 23:e, och resan gick bra.
Visst, det var snö på vägarna.. men CH kör såå bra :)
De första vi gjorde när vi kom ner var att lämna Arvid hos svärföräldrna, sen åkte vi och tittade på en lägenhet.
Blir inget köp... var för mycket jobb, och inget toppenläge...


Sen åkte vi och shoppade de sista klapparna. efter det hem hit igen.
Mat och trevligts sällskap. Sen däckade vi alla.

Igår var det julafton!!
Arvid fick så klart tokigt mycket klappar... och även vi med ! =)
Tusen tack för alla fina fina saker !!!!!!
Vad vi fick?
Det tar vi sen.. orkar inte precis nu.

Just nu ligger prinsarna och sover tupplur..
När dem vaknar så ska vi åka till min syster m fam i Kungsängen.
Sen ikväll ska vi tillbaka hit och umgås mer.

Vi åker hem till s-vall den 27:e.. och på kvällen den 27:e ska vi åka till min pappa!


Sen jobbar jag mån + tis.

Min fot är svullen och gör ont. den tros ha fått en stukning.
Normalt att stuka den nybrutna foten.. absolut ;)

Hej !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits