Som i en dröm....

Halloj på er !

Om ni bara visste så nervös jag har varit sista veckorna....!!

Den 1:a November skickade jag en ansökan
Den 8:e December var jag på intervju. (med gips & kryckor!)
Och nu i Onsdags så fick jag erbjudande om tjänst.

Känns underbart, kul, spännande och även liiiiiite läskigt :)

Givetvis så kommer jag att sakna Mamma, Pappa, Milko och mina vänner !!
Här i Sundsvall har jag bott i 27år, jobbat på Milko ca 6år.
Trygghet trygghet !

Men någon gång så måste man chansa... måste våga!

Den 1 Mars är det tänkt att jag ska börja.. det är ju snart !!!
Mycket att fixa innan, typ bostad och även att sälja våran..men det löser sig.
Packa, rensa och sortera...


Ska försöka få ut en annons på lägenheten så snart som möjligt.. men om någon som är ute efter en 3:a i Johannedal, så hojta till :)

Nu ska jag äta soppa !
/Frida!







Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits