Let it snow , let it snow , let it snow......

Hej hallå !

Vilken härlig dag det har varit idag, bästa på länge !
Jag skulle egentligen ha tagit bort mitt gips idag kl 13.20.
Vid 08.30 när vi sitter och äter frukost så ringer telefonen.
Ortopedmottagningen... shit, tänk om jag får ha kvar gipset till efter jul, var min första tanke (!)
Men så var det inte som tur var !

Min läkare hade tydligen blivit pappa inatt, så därför kunde jag ej komma 13.20.
Fick frågan " Kan du komma till klockan 09.00 ?"
Ehh.. från frukostbordet till sjukhuset på 30 minuter, tyvärr.
Men vi lyckades vara där till klockan 09.30 iaf.

Direkt in på rummet, sen swop, av med gipset. färdigt !
Var fortf. blå på benet, och usch så äckligt med all död hud (!)
Såg för äckligt ut för att lägga ut bild här..


På vägen hem från sjukhuset så messade jag och frågade om Evelina o Nelly ville busa.
Självklart ville dem det !! :)
Vi hade extratur, Evelina var barnvakt till Filip, så även honom fick vi träffa idag !!
Barnen busade, eller....
Arvid busade och levde rövare, Nelly skrattade hyseriskt och Filip såg mest chockad ut.. haha
Superskönt att kunna ta bilen igen.... frihet !!!
Tack för supergott fika Evelina ! mums !!!



Var grymt skönt att komma hem och ta ett fotbad. Efter badet blev det skrubbing av ben, och slipning av fot.
GRYMT skönt. rakade även benen, som hunnit bli överludna...

(bla bla bla... orkade någon läsa ?)


Jag var sjukt sugen på friskluft.. och det fick jag idag !!!
Underbart att snön föll precis idag, precis till den dag jag hade beställt den :)

Utebilder kommer nu, slut på bla bla bla....

Precis när vi gick ut, så mötte vi grannarna :)




Arvid och Elton samtalade lite om vad dem gjort på sistone...



Vi tog en kort promenad till Lill-Ica, köpte bröd till Arvid. Precis lagom promenad för mig.

Efter Ica så var det dags för lek !!!



Missade pulkan när han skulle sätta sig :)



Lillfisen och snegranen ;)



Vi har verkligen världens finaste lilla bebis !!!



Mamma är med och leker !!! Kul tycker Arvid, underbart tycker mamman !!



Så här glad blev jag av att komma ut i det underbara vintervädret  :)




Arvid kollade med stooora ögon på snön som låg i hans lekpark...




Stod och hängde vid piskställningen en stund..



å nej !!!!
Gissa vem som låg med nosen nere i djupa snön 1 sekund efter denna bild togs...



Arvid vet att han INTE får öppna skåpen under TVn....
Och titta så oskyldig han kan se ut .. hihi.. sötpropp!





Nu är det dags att sova..
Blir jobb för mig imorgon.. som tur är så har jag färdtjänst imorgon.. känns tryggt.
Har ont i foten, typ så fort jag sätter ner den.. men antar att det skall vara så.


Natti natt kära ni!

//Frida !




Postat av: jennie

HÄRLIGT med frihet Frida! Bra kämpat. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits