komma ikapp....!

Halli hallå!

Då har jag halkat efter.. bara att erkänna.
Har haft annat för mig helt enkelt (!)


Ska försöka komma ikapp genom bilder, lite roligare det än att jag skriver allt bara ;)
(ni vet, typ.
Idag  vaknade Arvid 05.53, då bytte vi blöjan, och oj så söt han är, sen lekte vi på rummet i 12 minuter, efter det så gav han mig en kram. Efter kramen så lekte vi med en bil.....)  Ni fattar...

Nakenfis som ofta hälsar på hemma hos oss på eftermiddagarna :)



Alltid lika roligt när pappa jagas tycker Arvid !!!



När man är liten och ledsen, så tröstar världens bästa pappa!!




I Torsdags var jag på julbord med jobbet.
Maten var under förväntan, men underhållningen över förväntan. så det var en trevlig kväll!!

ITorsdags kom även syster m. familj upp till Sundsvall!! Trevligt =)
Igår kom dem hit och hälsade på !
Massa bilder har jag så klart..

Wooohoo, lyckades fånga båda barnen på samma bild ;)



Arvid fick en underbar shoppingvagn full av "matvaror" ;)


Han kör så att vagnen nästan välter... oj oj ...

Emma ville först INTE stå bredvid Arvid....
Men när jag lockade med ostbågar så gick det bra ;)


Fick tyvärr itne bort röda ögonen på denna bild...

Mormor var också här !


Barnen och mormor sitter såklart och datanördar.....

Arvid är uppslukad av "Nicke Nyfiken"... Emma och mormor ..hmm..ja... haha



Mormor hade köpt glass !! Mmmmmm...



Emma gillar också glass !!



Syster och lille söte Winston !



Emma med pappaSimon ! Gott med yoghurt tyckte Emma..




Hahahha...
Det är Carl-Henrik dem pratar med... haha.. syns att han är lång :)



Carl-Henrik och Emma kollar på youtubefilmer på Ipodden... ;)





Nu har jag och Arvid varit vaken 1 timme.. jätteroligt ;)
Idag skall Arvid, CH, Emma, Elin, Simon och Winston på stan !
Dem skall träffa NICKE NYFIKEN !!!!!!


Själv får jag stanna hemma... :(   Funkar inte med gips o kryckor på stan.


Hej så länge! :)




Postat av: Jenny L

Vilka fina bilder!

2009-12-12 @ 13:33:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits