Julklappar, besök och sovstök (?)

Tjo !

Då har även denna dagen börjat gå mot sitt slut...

Idag har jag och Arvid shoppat lite julklappar... var rätt mkt folk på Birsta.. men inte tokmycket.
Vi hittade några, men har rätt många kvar ;)


Efter Birstashoppingen så åkte vi hem, Arvid sov 2 timmar, själv gjorde jag lite mat till honom då.
Blev Pasta, korv och wookgrönsaksgryta.
När han vaknade så bjöd jag honom på detta... han var tveksam... men åt iaf ½portion..
Han föredrar burkmat framför våran mat.. knasiga bebis!


Sen kom
Helené och Elton hit och busade lite !! :)

Givetsvis så fotade vi massor :)

Mitt i leken så stannar dem upp och tittar på den MYCKET intressanta TVn... :)



Alla leksaker skulle provas idag.... Här Arvid på gungnallen!



Elton visar hur man skall hantera en gåstol :)



Men Arvid..han föredrar att sitta i den.. :)



Elton lagade kakor i ugnen...!



Arvid nös precis när jag fotade.. därav den roliga kroppshållningen :)



Elton gillade Arvids skor... försökte sätta på sig dem.. och tog även en tugga..



Sötfisen :)




Supertrevligt att surra lite strunt och dricka Té m. Helené.. var länge sen sist!
Pojkarna kompade riktigt bra! Lite gruff om samma leksaker så klart.. men inte så farligt.

Nu ska jag kika på Robinson!
Arvid ligger i sin säng.. men sover inte.. eller gör han det?
Hmm.. nu har det iaf varit tyst i ca 5 minuter.. innan låg han och pratade...hmm...



Tjo/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits