Gör som alla andra... :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Firade min sons första födelsedag.
Sökte jobb i en annan stad, och fick det dessutom !

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga... ska inte ha iår heller.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jorå..

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej

5. Vilka länder besökte du?

Danmark o sverige.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Nej, eller det skulle vara midjan då..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Kommer nog inte alltid att minnas något, men så klart minns jag Arvids födelsedag, 2 Oktober.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag fick jobbet jag sökte!

9. Största misstaget?

Begår inte misstag ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

mm... Bröt fotknölen på 2 ställen. 1 vecka efter att gipset togs bort så stukade jag samma fot.

11. Bästa köpet?

Trådlösa routern (Fast den jäklas lite väl ofta nu....)

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Arvid, mat och bensin

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Arvid och Carl-Henrik gör mig alltid glad.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Inledningen till Teletubbies, Nicke nyfiken och Musses klubbhus kanske.. :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är inte ledsen, bara glad. ibland arg, men väldigt sällan.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Säkrat korten som vi hade i datorn...........

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ramlat.....

18. Hur tillbringar du julen?
Med CH, Arvid, svärföräldrar och CHs farmor i Viksjö/järfälla (enl mig Stockholm)

19. Blev du kär i år?

Var redan 100% kär i mina pojkar.

20. Favoritprogram på TV?
Glee, "The Office"..

21. Bästa boken du läste i år?
Läser bara bra böcker.. lyssnar dock mest... Blir ca 20-30 böcker/år..

22. Största musikaliska upptäckten?
Div. nya barnsånger...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ipod Touch ! :)

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt tårta, öppnade paket och hade besök här hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, det kan jag nog inte påstå.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Framtidsskapande.

29. Vad fick dig att må bra?
Arvid, CH och övrig familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Fånig fråga.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla mina vänner och bra människor.









Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits