God morgon .. !

Snö snö snö......
Hur mycket snö kan det komma egentligen ?!??
Igår kväll kom vi hem vid 21-tiden... då var bilen ren från snö..

Idag när jag kom ut på parkeringen så var den full av snö. skit !
Parkeringen var också full av snö. skit !
Men men, snön var iaf puderlätt...så fram med borsten och borsta borsta borsta.
Vägarna var otroligt bra plogad på vägen in till jobbet ! 
Fattar faktiskt inte hur det kan fixas så fort. imponerad !!


Idag på jobbet blir det en rensa och slängadag för mig..
Går inte att sälja idag, butikerna har fullt upp med annat. vill INTE prata i telefon.

Snö och tö//Frida !


Förresten!
Jag vann en tävling igår !!!!!
Jag hade tävlat om ett nallebud hos
familjebloggarna.se
Och jäklar, jag vann ju :)
TACK SNÄLLA !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits