Bilder från våran underbara jul :)

Halloj !

Då var det dags att lägga ut bilder från julen.. !

Tyvärr så glömdes kameran hemma, så samtliga bilder är tagen med mobiltelefonen...
Syster min har massa fina bilder, dock seg att skicka dem till mig.. ;)

22:a
På morgonen på väg till jobbet så ramlade jag på isen. enorm smärta! den nybrutna foten vek sig.
Åkte ändå till jobbet och arbetade hela dagen..
Vid 16.00 skulle jag enl. akuten åkte till primärvården.
Väl där så fick jag veta att läkaren inte kommer förrens 18.00
Fick prata med en läkare och givetvis fick jag en remiss till Akuten och röntgen.
Men eftersom vi bestämt att vi skulle fira jul m. mor och Kjell p kvällen....
Åkte hem och firade jul med dem, och sen upp till Akuten...
Julfirandet gick kanonbra, trots en trött Arvid :) 
Han fick massa fina saker !!!!! Och även jag och Carl-Henrik...
På akuten fick jag vänta några timmar, och fick sen höra att foten förmodligen stukats...
men kunde vara så att brottet gått upp lite... ska tillbaka på ny röntgen i början av året..

Arvid i tokig klädkombo... hihi...


Fick en ficklampa som morrar ! Grymt sa Arvid !!



23:e
Vid lunchtid åkte vi från Sundsbruk till Stockholm.

Spelpaus i Gävle....


(gissa vem som tokskrek när vi skulle åka vidare....)

Tog ca 5 timmar ... mycket trafik och snö.. gick bra.
På vägen ner fick vi samtal om att vi kunde komma och kolla på en lägenhet.
Så väl nere i Sthlm så "dumpade" vi sonen hos svärföräldrarna, och ja o CH åkte o kika på lägenheten
blir inget köp ... för mkt att göra, och lite fel område. men kul iaf.

24:e
JULAFTON! :)
Vi firade julafton hemma hos svärföräldrarna, där var även Arvids gammelfarmor Elsie!
Arvid öppnade paket hela dagen, och oj så duktig han blev på det ;)
Sjukt mkt paket till både Arvid och oss! :)

Julfint i Viksjö..

Kollade på Kalle.....


Fick kläder, men även en "hatt" ;)


Paket !!!!


Måååånga paket blev det...


Fick en skolbuss med roliga ljud !


Och en telefon !


Mörk bild.. men det som ligger på golvet är resultatet av Arvids öppnande..



Massa god julmat åt vi...!


Arvid äter gröt i en av sina nya julklappspyjamasar....






25:e

Åkte vi till syster m. familj i Kungsängen.
Barnen bytte klappar, och så åt vi god julmat:)
Arvid fick ett TRUMMSET ! (Hämnden är ljuuuuuv)  Han fick även en Teletubbiesfilm :)

Finklädd Arvid spanar på Emmas piano...


Emma och Arvid provspelar Arvids fina trummor ;)


Arvid drog ett trummsolo !


God mat även hos syster :)


Arvid impade genom att spela piano från fel sida av pianot...



När vi kom hem till svärföräldrana så var Hasse, Mona, Martina och Mattias där.
Arvid fick julklapp från dem också !!!!
En tuff groda som kväckte massa !!! TACK SNÄLLA NI ! :)





26:e
jag och CH fick egentid... åkte runt och kollade på Reor och fikade även. Arvid var med farmor o farfar.



27:e
Dags att åka hem.
Tog ca 5 timmar även denna väg... mycket snö sista timmen...
Hemma i Sundsvall vid 17-tiden.. åkte direkt till min pappa och åt middag. gott gott
Arvid fick fina paket även här :) och jag fick fina julstrumpor :)
Vi hade innan fått en julpeng att köpa DVD till bilen och GPS för :)  Tack snälla ! :)

Arvid testkollar på sin BilDVD... MYCKET BRA BETYG !!!



När vi kom hem till lägenheten blev Arvid lycklig... =)  Hemma ! :)
Han sprang några varv, men rätt snart så tog energin slut ... Dags att sooova.
Själv packade jag upp alla väskor, fotade och stuvade in nya sakerna i hemmet.


Sjukt mycket klappar.. Arvid har fått över 40 klappar iår!!!
Skriver inga listor på vad han fått av vem, eftersom allt är från Tomten ;)
Men givetvis så ska ni ändå få se !!
(Allt är inte med på bild, vissa saker har av utrymmesskäl lämnats kvar i sthlm)
Vi ska ju ändå flytta ner om ca 2 månader !!!

Massa skoj leksaker och massa vettiga saker också! :)


Finfina kläder från polarn !!


Varm morgonrock och roligt lego !!!


Jag och CH fick också massa fina saker :)


Oj så snälla vi måste ha varit !!! 5500kr på IKEA !! WOOOHOOOO!!!!


Supersnygga klockan jag fick av Arvid och Carl-Henrik :)





Som sagt.. allt är inte med på bild.... =) Men oj oj oj så mycket vi fick !!!!!
TUSEN TACK ALLA SNÄLLA !!!!!!!!

Lillfisens klapplista !!!!!!
Ficklampa Tiger
Duplo tågbana
Skor, converse
IKEA 500kr
Chokladtomtar
hängslen
tomtekula
Po.P hood
Po.P mysbyxor
Po.P Hängselbyxor
Po.Pskjorta
Po.P randig tröja
Po.P 2 st pyjamas
Dammsugare
telefon
Duplolåda
kritor 
pussel
4 böcker
2 dvdfilmer
Ambulans
potta
Halsduk
Mössa
Vantar
Skolbuss
Nickefilm
Morgonrock
Randig tröja
Halsduk
myxbyxor
lekklossar
DVDspelare till bilen
Groda
Trummset
Teletubbiesfilm
presentkort ICA
Mammamufilm




Sjukt mycket paket... men jag klagar inte.. inte alls.. jag ÄÄÄÄLSKAR paket :)
TACK TACK TACK TACK TACK TACK !!!





Postat av: Heidi

Värsta julklappshögen :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits