Tapeter, pappapromenad och 80-talsmat !

God kväll !

Idag har vi haft tråkväder i Sundsvall. Men kanske blir det bättre imorgon?
Någon som vill åka med och bada i så fall ? :)

Idag på fm. umgicks jag med min mor.
Vad gjorde vi då?

Svaret på frågan...



När jag och mamma hade gjort det där i 3 timmar, så åkte jag för att möta mina prinspojkar!
Prinsarna hade promenerat ner till BirstaCity, dem hade tydligen hunnit kolla på alla butiker.
Dagens shopping för dem: 1 sked, 1burgare, 1islatte, 1 chokladtårta.
På Birsta träffade dem även....
[Tryck här så får ni veta vem...]

Jag träffade dem på Bauhaus, där vi kollade på lite kakel å dyl. Får se om vi ev. köper lite någon dag
framöver.. återkommer.

Sen skulle vi kika lite på MediaMarkt, men rätt snart så börjad lillprinsen att gnälla.. så då åkte
vi hem istället.

Idag var det CH som lagade middagen.
Dagens måltid presenterades av: 80-talet !
Lövbiff, pommes och bea!

Sjut gott !


Efter maten, så ville Arvid duscha.





Nu ropar sängen att det är dags att sova...

Natti /Frida !




Postat av: Modern...

Åh vilka fina prinsbilder.....badprins....och du Frida tack för att du länkade oss till Johans sida..läsvärda sidor..en duktig kille..på att skriva tänkvärda saker....och pysslig verkar han vara också..rekommenderar fler att titta in hos honom..Eva........

2009-08-12 @ 11:20:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits