Så skönt att kunna lägga sig och i

0-696d92af909e26e3a716611cbed47d46.png

Så skönt att kunna lägga sig och inte behöva tänka "jag måste somna nu, för snart vaknar arvid" andra skulle ha gått på krogen och festat en kväll när dem fått chansen. Jag och ch är hemma vi, njuter av vetskapen om att vi kommer att få sova ostört hela natten :-) saknar så klart vårat älskade barn ! Sov gott (det ska iaf. Jag göra!)





Postat av: Acca

var filmen bra??? och har ni sovit gott i natt så ni är ut sövda? kan tänka mig att man ändå vaknar massor med gånger för att man "glömt" att barnet sover borta....så blir de väl den dagen man flyttar dem till eget rum innan man är van...men bra att vänja dem vid att sova hos andra oxå ifall man vill ha barnvakt nångång...men skönt att få lite egen tid som sagt å sova ut, de behöver man för att orka!kram kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits