Om ni vill få era kommentarer godkända...

Skriv erat namn på kommentaren.
Jag godkänner varken "Språkpolisen" eller " Anonym"
"Språkpolisen", då du lämnar ip.nr efter dig, så vet jag att du jobbar på Capgemenin..
Och eftersom du sist med samma ip.nr hette "Anna"... så, hehe. ja. jag vet vem du är =)

Alla får kommentera, men ingen får vara anonym ... okej?

Har bara fått trevliga kommentarer, men vill ändå inte godkänna kommentarer som
är anonyma.


Tack på förhand  ! :)




Postat av: Heidi

hej hej och tack..jo de va fint förut men dom färgerna va så himmla mörka så köket känndes så litet..nu känns det mycxket bättre=)dock har jag sagt till sambon efterosm han valde kakel så ska han få torka rent alla plattorna när de blir smutsiga haha

Postat av: mli

Tänk om folk verkligen vill kommentera men verkligen vill vara anonyma?

2009-08-12 @ 09:06:20
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida

mli:

Om man vill kommentera anonymt, så får man helt enkelt kommentera i en annan blogg :)

Eller så väljer man då att kommentera, men att inte få kommentaren godkänd :)

Min blogg, jag bestämmer reglerna !



2009-08-12 @ 14:21:44
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan! Jag har inte alls för avsikt att vara hemlig, eller på något vis vara bråkig med dig! Bara så du vet! :-) Min kommentar behövde heller inte publiceras, ville bara skicka skrivtipset (apropå inlägge om "sär skrivning" i vintras)! :-)



Tycker dock att folk ska få vara anonyma i sina kommentarer om de vill, så länge det inte är elaka meddelanden och stygga påhopp, och reklamelände. Dessutom är exempelvis "Olle" precis lika anonymt som "Språkpolisen", så det säger ju inget mer med namnet! Men det är ju din blogg så du får ju ha den precis som du vill! :-)



Att börja kolla upp ipnr och jämföra med tidigare inlägg mm tycker jag dock är att gå lite för långt i sina undersökningar, OM INTE det är hot och elakheter och andra dumheter i kommentarerna. Lite frihet och anonymitet hör ju internet till, inte kul att vara en övervakad bloggläsare.



Hälsningar

Anna.

2009-08-13 @ 10:57:01
URL: http://annawoman.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Anna!



Jag trodde på inga sätt att du ville vara bråkig med mig.

Men eftersom det är fler än du som utgett sig för att heta just "spårkpolisen" på min blogg, så kollade jag om det även denna gång var min kompis Jessica. Men när jag såg att det inte var det så kände jag att jag på min blogg ville ha lite koll på vem som sa, och tyckte vad.



Jag kollar upp ip.nr när jag känner att jag är intresserad av vem som skrivit vad, känns bra att veta tycker jag. :)



Eftersom jag på min blogg står för vad jag skriver, så får även mina läsare göra det. Det är reglerna på min blogg. På din blogg bestämmer du reglerna :)



/Fridan!

2009-08-13 @ 11:09:19
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits