Långlördag med finbesök !

God kväll !
Då var det dags att uppdatera bloggen igen då....

Idag har CH jobbat nästan hela dagen, och han jobbar fortfarande !!
Han börjad 11.00, och slutar inte förrens 22.30..
Men eftersom han är duktig och går hem, så är han hemma typ 23.00...
Lång dag blir det.. både för honom, men även för mig och lillfisen...

När vi hade skjutsat CH till jobbet så åkte vi hem...
Vi lekte och Arvid sov en tupplur...
Men sen fick vi ruskigt tråkigt tyckte Arvid....

Vi brukar stå i fönstret och kolla på bilar, även idag skulle vi göra det...
Men vad såg vi då !?!?
Jo, detta  !!!


Vad var det vi såg??

Jag ville ut och visa Arvid detta roliga fordon, så jag messade Mli å kollade om dem ville
med på en promenad... Japp ! sa hon...
På med kläder och ut med oss....

En brandbil !!! och inte en vanlig brandbil, utan en jättegammal !!!
Vet inte varför den stod där (?!??)  Men fin var den :)



Efter våran jättelånga promenad.. äsch, ingen idé att ljuga.. den var skitkort..
Det blåste och var snorkallt...
Vi beslutade oss iaf. för att gå in och fika hos oss istället :)

SötStella !



Söta Stella igen ! :)



Vet inte riktigt varför, men tyvärr blev det inga fler kort !!!
Tyckte att jag knäppte fler.. men men..
Förhoppningsvis så kommer det fler bilder på Mlis blogg !

Tack för trevligt fikasällskap, och tack för kladdkakemuffinsarna! SUpergoda :)

Nu avslutar jag för dagen...
Godnatt //Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits