Igår, idag och lite till...

Halloj !

Nu har jag sjukt mycket bilder !
Kommer därför fatta mig kort idag.

Vi börjar med.....

TORSDAG

Familjedag på stan !
Vi gick och kollade på fina drakar, kollade även på folk o fä...
Sen var det dags att fika!
Och då kom vi på att vi skulle äta glassbuffé på Biteline !!
För 29kr får man äta obegränsat med mjukglass + tillbehör, å man får kaffe också!
Sjukt bra och prisvärt ! :)

Nöjd Frida äter glass :)



Dessa fyra glassar lyckades jag få i mig... blev rätt proppmätt :)




På vägen hem från stan så fastnade Arvid...med fingret i näsan !!!


***************************************************************************************************


FREDAG:


Familjedag igen ! Denna gången på norraberget...!

Vi kollade på djuren !


-Hej hönsen, jag heter Arvid !



Han träffades även en från killinggänget....



-"Tittar du på mig, så tittar jag på dej" sa Geten...



Frida sa: Får man mata får ?  


Och sen var det matpaus !



Arvid ger mig en annorlunda blick....



Arvid fick "barnköttbullar" .... han åt väl ca 3 %... tur att pappan var med och hjälpte till...




Efter maten var det lek på schemat !


Gungade med mamma !



Gungade ensam !



Åkte lite rutschkana också !



Efter leken var det enligt pappan dags för en promenad.....


(Efter att jag gnällde på skoskav, så slapp vi gå så himla långt... tack hjärtat ! ) 

Kikade på utsikten !



Snyggaste  bebisen, den har vi !



Så vacker... :)



Sedan flög vi vidare mot skvadern...



Vilade lite när vi kom dit...



Vilade också på jättebänken..




På kvällen kom
grannarna hit och umgicks med oss :)


CH och Helené i en boxningsmatch !



Även jag och Helené slogs lite...



************************************************************************************************


LÖRDAG

Idag har vi varit på Selångermarknad! (så klart !)
Familjen var där i ca 3 timmar... Köpte då endast strumpor till CH, och lite
rökt kött....
Arvid han sov i 1,5 timme där.. =)

Sen när vi kommit hem, så åkte jag tillbaka till marknaden, denna gång
tillsammans med min mamma !

Vi gjorde samma sak... kollade på grejer, men mest på folk...
Vi kom överrens om att rätt många ser rätt så.... kul ut... haha..

Mamma köpte en ballong till Arvid ! Tack tack !




Nu orkar jag inte mer.. varken skriva eller tänka..

Hej hej o sov gott ! /Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits