Har jag gått och blivit åketråkaktig??

Halloj !

Kollade in på "mina sidor " här på blogg.se...
Upptäckte att läsarantalen sjunkit drastiskt !!!
Förr hade jag alltid mellan 80-120 unika läsare /dag.
Nu ligger det mellan 50-80...

Vad har hänt?  Kanske är så att jag blivit tråkbert helt enkelt?
Fast själv anser jag ju så klart att mitt liv nu är 100% mer intressant, än innan Arvid ..

Är det FÖR mycket prat om vad vi gör ? För många bilder?

Hmm.. äsch.. För mig räcker det mer än väl med er som läser!!

Och den frågan som jag så många gånger förr frågat mig..
VILKA ÄR DET SOM LÄSER?

Snälla svara i kommentarrutan.

1. Ditt namn
2. Hur hittade du hit?
3. Vad kan jag göra för att få min blogg mer intressant
4. Vad skall jag göra mindre av för att få bloggen mer läsvärd?


Tack på förhand /Fridan !




Postat av: Jessica

Hej Frida och tack för senast! Sitter på ett tråkigt hotellrum efter en lång dag med info och utbildning och har skittråkigt! Men jag tänkte att jag skulle kommentera dina frågeställningar i dagens blogginlägg!



1. Jessica

2. Vän och f.d Milkokollega

3-4. Om jag ser till mig själv så tycker jag det är roligare med kortare inlägg... inte inlägg som sträcker sig över flera dagar... men det är jag de... och mig har du som läsare oavsett..... :D

2009-08-12 @ 23:25:15
Postat av: Heidi

Heidi

Genom FL för lääääääänge sen =)

3-4 Jag är faktiskt nöjd med din blogg, lagom av allt tycker jag..

Postat av: Anonym

Hej

Är nog den som missbrukar din blogg mest! som du vet är jag ständigt ute efter vad som händer med mitt lilla älskade barnbarn.Tycker bättre om korta inlägg och så tycker jag det är kul när du skriver kommentarer till bilderna.

Kram och fortsätt med detta om du orkar

Dagmar

2009-08-13 @ 11:44:29
Postat av: mamma till tea

Heeej , vill oxå svara hehe .. Mitt namn e Tina : ) Haha . Jag hittade ju hit för du e länkad på min blogg så klart . Ja gillar din blogg kika alltid in , har väl typ 10 stycken bloggar man kika in på nästan varje dag , o du jag gilla din blogg , du behöver väl inte göra någonting specielt ? : ) kram tina o tea

2009-08-13 @ 16:02:20
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Acca

hej!

Anna-Carin heter jag och jag läser din blogg varje dag ibland kikar jag in flera gånger per dag för att se om du uppdaterat...gillar bilder där de står vad ni gjort eller inlägg där du skriver vad ni gör på dagarna om arvids bus och framsteg!

kram kram

2009-08-13 @ 20:53:00
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: sparriz

du vet ju att jag läser men skriver ändå:) Var du som tipsade om din fantastiska blogg. tycker inte du ska ändra nåt! saknar er massor. kram

2009-08-14 @ 08:47:49
Postat av: Anrik

Även sparriz pojkvän tittar in då och då :)

2009-08-14 @ 11:50:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits