Han är inte lite fräck...

Ja..
Vad skall man säga...
Arvid har redan nu börjat tjata om att han snart fyller år !!!
Han bad mig lägga ut en önskelista..så vad skall jag göra??
Jo. självklart gör jag som han säger :)

Själv anser jag att detta är lite fräckt.. men han sa att jag skulle blogga detta.....

Lek och lär från IKEA....




Värmande underbyxor !



Tuff hood från H&M!



Tuffa Jeans från Kappahl!




Mysig pyjamas från Kappahl!



Varm mössa från PoP!



"fejkpolo" från PoP!



Varma vantar från PoP!



Mysiga pojktights från PoP!




Flecejacka från PoP!



Varm Hood från Lindex!




Skaljacka från Lindex!



Mysbyxor med mumin från Lindex!



Rolig leksak från lekmer.se!





Pingu med ljud från lekmer.se !



Ja.. och även denna har han tjatat om ... ;)




Han är rätt så bestämd att de flesta kläder skall gå i svart...
Han säger att det är lättare att matcha då.. tokig kille vi har va ;) ?

Han säger att det är storlek 86 eller 92 han vill ha då...
Nu har han typ 80..


ja, som sagt.. jag tycker att detta är lite fräckt.. men men.. måste väl göra som han säger :)


Nu skall jag verkligen sova....!

/Frida!




Postat av: Acca

filip och arvid har väldigt lika smak då de gäller kläder och leksaker....många av kläderna har han och älskar!!tänk att liten blir 1 år snart....ujuj tiden går ju så fort...vilka dagar kommer du att jobba nu när du börjar?tänkt eom vi kunde busa med barnen npn dag...jag jobbar tors och fredagar..ne nu blire natti natti kram kram

Postat av: Angel

GUd vad tiden går fort. Tyckte det var nyss du gick med stormage. :) När blir det 1-års kalas då? :)

Kramar

2009-08-30 @ 15:33:18
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: jennie

Hmmm, Milo har oxå tjatat att jag ska lägga ut hans önskelista. Jag har sagt att han får vänta tills det är en månad kvar. Hoppas han inte ser det här nu då... Du kan väl säga åt Arvid att inte skvallra, det blir sånt tjat då... :D

2009-08-31 @ 22:34:16
URL: http://amfora.blogg,se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits