Ett försök till att komma ikapp...

Jag har nu sittet och letat bilder i både mobilen och kameran.
Jag har i flera dagar haft skuldkänslor för att jag inte bloggat (!?!!??)
Så hädanefter kommer bloggandet att bantas ner, funkar ju inte att jag skall må dåligt för att jag inte bloggar.

Men jag skall göra mitt bästa för att göra er nöjda.

:)

Nu så...

Jag gör så att jag slänger in bilder.. hoppas ni håller tillgodo med det..
Jag kan stå nu.. jag står mot allt som jag kommer åt !!


Visst är jag duktig ! :)


Oj, vad nära ni kom...


I lördags kom som sagt svärföräldrarna hit, och även min mamma !
Jag hade ju fyllt år, och sjlävklart skulle det firas !

Men först fick lillfisen paket :)

Detta ifrån farmor och farfar !



Och detta ifrån mormor och Kjell !



Jaaaa.... En Hund ifrån farmor och farfar!!


i mormor och Kjells paket fanns en prinshängare  !


Tack farfar, farmor , mormor & Kjell  / aRviD!


Jag fick paket jag med !!


Från svärföräldrarna:
FILM !


Presentkort Åhlens


Påslakansett !


En utomjording..... nej.. en massör var det ju...



Och ett helt underbart kakfat....




Av mamma och Kjell ( ja, hennes förra sambo) fick jag :

Ett supergulligt armband !



Tuff hood !


Koppunderlägg !



Ipod Touch  &Högtalare!!



Tack snälla snälla alla för mina fina paket !

Om jag glömt något paket så betyder det inte att jag är otacksam, utan bara att jag har dåligt minne.
Stor kram /Frida !

Arvid och farfar softar i soffan...


Vems är ölen  ??

Arvid var och storhandlade... 2400kr köpte han för... toker !


Bla. denna köpte vi... kul namn.



Ordning och reda i skåpen är  A & O ...



På kvällen när jag firades så roade vi oss med sällskapsspel...
Ehhh... eller ja,, våra föräldrar roade sig med TV-spel...


Lite roligt var att mamma spöade Claes 8 av 10 gånger (ca)

TV-spelsnörden...



Vad är det där för min ???




Mysbild från imorse...




Självklart måste man provstå i soffan också...



Sorry.
Nu har jag suttit i närmare 2 timmar och jäklats...
Jag orkar inte mer. kanske har jag glömt massor, och ja.. då får det vara så.

återkommer när jag får tid och lust, säkerligen imorgon.
Men om det inte blir imorgon, så tänker jag inte få skuldkänslor...för nu har jag förvarnat !

Kram o hej /Frida!




Postat av: sparriz

Vilken stor kille!! Nu kan han riva grejer ikapp med nelly;)

Vilka najsiga paket ni fick.

Men du snälla.. visa inte bilder på hur fint du har de i skafferiet. jag får ångest!! ;)

Vi har inga planer på fredag och ses gärna då:D

kram

2009-08-05 @ 09:16:15
Postat av: sparriz

glömde ju fråga. hur mycket får man inte för 2400 spänn??? Jag som tyckte vi handla för mycket pengar!

2009-08-05 @ 09:17:37
Postat av: Heidi

Vilken duktig kille Arvid är som kan stå själv =)

Postat av: Sara & Wilmer

Trevligt med MASSA paket :-D

Vilken storkille Arvid ha blivit som reser sig upp!!



Måste bara fråga om du vet var din hoodtröja kommer ifrån? Den va jättefin, vill ha en sån!

Ha dt!

2009-08-05 @ 21:19:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits