Ensam hemma, städa eller slöa ?

Halloj !

Idag är det Lördag, och jag är helt ensam hemma!!!
Mina fina pojkar åkte iväg för ca en halvtimme sedan.. dem skulle ha "pojkdag"
Pratade nyss med dem och nu var det på norraberget och hade promenerat till bureplattan, eller vad den nu heter..
Fick precis 3st mms... så.. självklart få även ni se dessa!

Arvid som sover framför bureplattan....



Arvid som sover på bureplattan...



Skogspromenad med pappa!





Igår var Carl-Henrik på handbollen hela dagen, iaf. från 10-16.00.
Jag och Arvid var först på Birsta och fikade med Linnéa, mys!
Sen åkte jag och Arvid hem och lekte !

Vi plockade fram hans bowlingspel som han fick för några månader sedan....
Här lite bowlingbilder !

Åhhh... vad är det här mamma??


Hmm...ska man leka med dem här ??



Hmm.. gjorde jag rätt nu??



Jag fick enny tröja på mig.. mamma säger att jag dräglar mycket nu..
Kanske fler tänder på gång ?



Nu börjar jag fatta vad det går ut på....kul !!


Och så 2 filmer från igår !

Arvid spelar bowling !



Arvid tränar på att gå, och stå.. och ramla :)




Det var allt för nu.... !

Tack och hej /Frida !




Postat av: Acca

söt pojken då!! men måste va jobbigt å rump hasa på de där viset:) skönt med lite egen tid..men de är just de att de blir för lugnt så man blir nästan stressad:) kram kram

Postat av: FavvvoKjell

Hej Lilla-My...

Är du yr i bollen eller???

Jag har iallafall haft söndag hela dagen idag!!!!

Igår var det lördag!!!!

2009-08-23 @ 23:47:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits