Min musiksmak, från 9:an till nu.....


Jag har aldrig varit känd för att ha bra musiksmak.. nästan tvärtom tror jag.
Tänkte jag skulle bjuda på några låtar som finns i mitt huvud.. sen länge..

Bara hennes dialekt gjorde att jag fastnade direkt !



Denna låt ääääälskade jag verkligen när den kom, gillar den fortfarande!!




Hon sjunger så härligt.. speciellt och låten är braaaa...!



Det svänger mer än man kan begära...



Uppehållsrummet i 9:an... Ljustadalens skola.. fina tider det.. :)



Ännu en favoritlåt från högstadietiden...



Kanske bästa låten från högstadietiden...



Fast även denna var ju en favorit!!!



En låt som förmodligen inte alla ni läsare förr har hört...




Som sagt...
INGEN har någonsin sagt till mig att jag har bra musiksmak...

Undrar varför... :)




Postat av: Anna-Carin

jo men de var väl bra låtar...iaf. sånna man minns:) kram kram

Postat av: sparriz

antingen har jag också dålig musiksmak eller så har vi båda jävligt bra:) älskar dom där låtarna! förutom en som jag inte kände igen:)

2009-08-17 @ 08:58:38
Postat av: Favvosyrran

Hmmm nä din musiksmak e nog inte riktigt

som min :D

2009-08-17 @ 09:07:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits