Hur gick natten?

God morgon !

Som jag skrev (dumt ord!) så sov Arvid för första gången inatt i eget rum.
Jag nattammade honom i våran säng kl 21.00. han somnade så snäll (efter "lite" gnäll)
Efter ett tag så lyfte Carl-Henrik över honom till spjälsängen som vi ställt i hans rum...
Han gnydde lite, men somnade direkt...
Först kl. 02.00 ropade han på MAAAAT !
Ammade honom i hans rum, sen lade jag honom i spjälsängen, och han somnade direkt!
03.45 vaknade han igen och ville ha mat.
vid 04.00 tog jag med honom till våran säng, och där sov vi alla tre till klockan 06.00.
Då var det morgon tyckte Arvid... toker...

06.20 chattade jag med Helene och frågade om dem skulle med på morgonpromenad..
Självklart ville dem det :)


06.30-08.00 var det morgonpromenad, som tur var så somnade både Arvid och Elton!!
Mammorna tog då en fikapaus utomhus.. sååå mysigt :)
(lånad bild ifrån
Helenés blogg)

(träffade vaktis som lovade att ställa ut bänkar innan helgen, tack!)

Arvid har förresten fått byta från liggvagn till sittvagn nu !!
Lillkillen har blivit för lång för liggdelen :)
(dock så är det liggläge på sittdelen också... )


I dag har vi fullt upp jag och Arvid!
12.30 -14.30 Babysång
15.00 -16.30 Babybokprat

Det är första gången för babybokpratet... spännande!
Undrar om Arvid skall lära sig läsa kanske... hmm...

Efter våra aktiviteter skall vi även hinna med en tur på IKEA...
Arvid skall få rullgardin till sitt rum!

Skall ta med den riktiga kameran idag.. blir bättre bilder än med mobilen :)


Vad skall ni läsare göra idag då?
(och den eviga fråga, vilka är ni som läser?!?)

kram o hej/Frida!




Postat av: Heidi

Heidi här som följer din blogg slaviskt S I dag ska jag o Elias på mammagrupp o träffa tandhygenisten, spännande!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits