Helgen börjar ta slut nu va?

Halloj !

Nu var det någon som glömt att blogga igen då.. typiskt.

Igår var jag, Arvid, Emilie och Stella på stan på dagen.
Lånar lite bilder från mlish.se (Tack )

Arvid äter yoghurt :)


Äter groddar... jättesvårt att äta, men gott tyckte han :)


På kvällen kom Mli, Johan o Stella hem till oss och umgicks lite :)
Spelade Wii och även TP.
Fler bilder finns på Mlish.se :)

Idag Söndag har jag, Carl-Henrik och Nils-Arvid varit kulturella!
Vi åkte in på Stan för att kika på invigningen av mediejukeboxen!

Mycket smart sak!
Det kommer att finns 2st utplacerad i Sundsvall.
En på stadsbiblioteket, och en på Cyberia i BirstaCity.
Vad är vitsen med denna då?
Info från sundsvall.se
"Mediejukeboxen ger besökarna möjlighet att låna hem ljudböcker,
musik och språkkurser. Lån sker genom portabelt USB-minne, mediaspelare
iPod och andra bärbara lagringsenheter.
Även på Cyberia i Birsta City blir det möjligt att använda en mediejukebox."

Vi har redan hunnit låna lite ljuböcker o annat från den som står på cyberia,
Mycket trevligt, verkligen bra. äntligen går skattepengarna till någe vettigt.

När vi ändå var på kulurmagasinet så passade vi på att gå en sväng bland utställningarna.
OBS. fotoförbud råder, men jag såg inte skylten förrens vi var på väg hem!

Far och son kollar på konst.


Far och son på bron i kulturmagasinet.


Far och son i isgrottan !


Far och son bland lysande ord...


Mor och son framför hästen ...


Arvid framför mumins värld...


Utsikten från bron... där jag har gjort en röd pil. där sitter en kändis!



Efter kulturmagasinet så gick vi en sväng på stan, dock så hade alla butiker
hunnit stänga.
MEN... hon som säljer glass utanför Lindex hade öppet! NAJS!

Årets första utomhusglass :)



Nu är det läggdags här hemma.
Arvid sover sen några timmar. jag o CH ska joina honom nu.

Hej å tack för den här veckan.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits