Forts. Sommarlagret factory outlet....

Hej igen!
Är så irriterad!
Jag har nu kontaktat lite folk och fått rådet att återigen kontakta sommarlagret.
När dem nu vägrar att svara på mina telefonsamtal, så skickade jag ett sms till chefen.
Skrev att dem skall kontakta mig med en lösning senast 30/4 2009.
Annars kommer jag gå vidare till allmänna reklamationsnämnden.
(och givetvis även Sverker på PLUS, men det skrev jag inte i mitt medelande)

Nu jäklar hoppas jag på lite reaktion från dem... annars jäklar....!

/BitterFridan.

(problemet med soffan är 2 saknade fötter, otroligt säckiga kuddar, + att den är MYCKET noppig!)




Postat av: mli

Gör som mig, länka vidare ;)



http://www.mlish.se/2009/04/23/lanka-vidare/

2009-04-23 @ 16:04:54
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Mmmm..jag förstår att du är ARG....men kämpa på...men när jag läste ditt inlägg nu så kunde jag inte annat än leeee..förlåt men det står.... saknar två fötter..mm..det borde ni märkt !!!!!!

2009-04-23 @ 22:58:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits