Bilder!

God morgon!
Märkte nu att det inlägg jag skrev igår kväll inte publicerats...knas.
Skickar ut det i cyberrymden återigen då...

************************************************************

God afton.
Jag skall sova nu, men .. "jag ska bara" först...

Som jag lovade, så skal jag så klart visa bilder från idag!

Arvid leker med sina nya saker :)

Bollen som min mamma håller i , fick Arvid idag.. tuffa bilar på den!
Han fick även en uppsättning bowlingkäglor och 2 klot (i plast..)
Mycket fint, Arvid skall leka mer med det imorgon!!


Tydligen så hade jag och CH också varit snälla enl. påskharen (aka. mamma o Kjell)

Bisarra mängde karra.. som vanligt :)
Detta har jag och CH fått idag.... tack och bock, och hej mr.Tandläkare !


Utöver massa godis så fick vi lite skojjiga saker också! (godis é också skoj!)
"svarens bok"... ger svar på livets alla frågor!
6st påsktuppar i glada kulörter, mycket trevliga!
Söt hjärtask med hjärthalsband i , jättesött.
Presentkort från IKEA. och trisslotter ! (vann 50kr på en!!)


Titta här då! Påsk hemma hos familjen Sjölander Gustavsson :)
(De fina ljusen o manchetterna fick vi av svärmor och svärfar!)



Nu måste jag avbryta för att få lite sömn... behöver tanka rejält med sömn... gårdagens natt var inte skoj,

Tack för alla fina påskgåvor, som vanligt så inser man hur härligt bortskämd man är :)  Underbart ..hihi.

Kram& Go´natt !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits