Tisdag...

Hejhej.

Snart är Tisdagen över...

Idag var det som vanligt jobb fram till 15.30...
Efter jobbet åkte jag hem till CH...
Värsta goda middagen hade han lagat till mig idag!
Thaigryta m. ris... mums!

18.30 var vi på träff på BB.
2 timmar med information... slöseri med tid kanske.. vet inte riktigt...
5 minuter av dessa 2 timmar var sån info som jag kände att jag behövde.
Men men...

Imorgon är det Onsdag... sen Torsdag. Sen är jag ledig Fre, Lör och Sön! :)
Sen är det bara 1 arbetsvecka kvar..!!


Sitter just nu och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik"
Inser att jag är väldigt less på Fredrik och Filip..!
Har nog aldrig sett några kändisar som älskar sig själv så pass som dessa två..
Hur kan dem få se ut så där i TV ??
Filip ser exakt ut som "Karlsson på taket" ....

Sjukt nog känner jag att jag måste ge prog. en chans..

Hej hej/Frida




Postat av: kusin j

hehe. jag håller inte alls med dig - jag älskar filip och fredrik - tycker de är skitroliga! fast inte i det här konceptet. programmet var segt, tråkigt och intetsägande, så jag ser med andra ord fram emot säsongspremiären av boston tea party. (min kompis peter var med i detta avsnitt, men han åkte ju ut, så då vare ju lixom rätt pointless ;)

2008-09-09 @ 22:41:14
Postat av: Johan Nordin

Gillar Filip och Fredrik skarpt!

Men programmet tycker jag var så där, det var inte riktigt filip och fredrik över det men dom är roliga som fan, Fredrik är ju kung, han har gått på Hedbergska sägs det:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits