Måndagskvällen är nu förbi, snart är det natt...

Hej hej.
Då har även denna måndag passerat förbi.

Föräldrarutbildningen har vi varit på idag..
Den sista för oss...
Oj oj oj  så mycket vi har lärt oss.. eller inte.. hehe... men men..

Just nu är CH och jobbar och sliter.. själv sitter jag här i pyjamas..
Älskar att ha pyjamas..


Hade tänkt att se "Färjan", men missade tyvärr det...
Var på bowlingen och lämnade CH...
Sen blev det shopping på Ica Maxi...

Sen jag kom hem så har jag kört i gång en diskmaskin och småplockat lite..
köpte en ny sodokutidning på ICA... och har en ny ljudbok i IPODen..
Mari Jungstedts andra bok.. "I denna still natt"...
Gillade hennes första, så nu hoppas jag verkligen att denna är lika bra..

Tack för idag, slut för idag =)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits