Idol 2008, besök av mamma samt en present!

Förr älskade jag verkligen IDOL...
Missade inte ett avsnitt.. kollade på repriser och även på nätet..

Nu kollar jag om jag råkar slå på kanalen just när det går på TV..
Kan inte låta bli att skriva om det ändå...

Jag gillar verkligen INTE Johan P...
Liten "snorunge" som på någe knasigt vis gått vidare...
Hoppas verkligen inte att han går vidare..

Mamma min var nyss här!
Lånade en resväska, och gav mig en present!
=)
Gillar presenter jag...
Fick en ny mascara!!

En mascara som tvättas bort m. vanligt vatten...
Men inte som en vanlig mascara..
Istället så fuktar man fransarna m. vatten och sen så trillar mascaratubar av från fransarna!
Finns även fler märken som har denna slags mascara.. (gissar att någon kan nämna vart dem säljs ;)   )

Skall testa den imorgon, återkommer med betyg då!


Nu ska jag slökolla lite på TV....

//Frida




Postat av: Jessica

Jorå... ganska snabb är jag att berätta för dig och alla andra att du fortfarande inte provat den bästa maskaran av dem alla!! Too Faced Lash Injection,då behöver du inte lägga på flera lager..."först vitt sen svart"...JOBBIGT. Dessutom blir du ALDRIG svart under ögonen utav "min" maskara.... Den "smular" av fransarna när du rengör OCH ÄR MYCKET SKONSAM!!!! Det finns även en annan som heter Blinc med samma egenskaper men där får man inte riktigt samma volym....Finns såklart på Pashion i Birsta.

Kramis på dig! :D

2008-09-30 @ 22:33:11
Postat av: Heli

Håller med om Johan P... han är totalt värdelös och ser ut som han är 12 år fast han tydligen är 16. Han kommer säkert vara en sådan där som hälften av folket hatar och hälften älskar.

2008-10-01 @ 00:52:57
Postat av: Jennie

Tycker att Johan har en härlig utstrålning!

2008-10-01 @ 12:34:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits