ICA... läskiga eller läskigt bra?

God morgon!
Då var det Torsdag då...
Och vet ni.. idag blir Arvid 2veckor!!!! Hurra hurra! :)

Just nu ligger mina 2prinsar och sover... Den stora prinsen skulle natta den lilla...
Men lustigt nog så somnade båda :)

Idag fick vi post från ICA....
Med personliga rabattkuponger...
Varje gång vi drar vårat "icakort" så registrerar dem vad vi köper, och så får vi poäng...
Nu har ICA börjat med personliga rabatter,...
Så här ser vårat brev ut...


Under perioden 15/10-2/11 så har vi 20% rabatt på.
Findus frysta grönsaker
Ajax rengöring
Scan pålägg
Fiskgratäng
Kräm
Pucko
Tomater
Citron Kick
Jacky chokladpudding..

Skrattade när jag såg detta...
Jag köper nästan alltid Pucko, Jacky och Citron Kick... och även Ajax...
Resten har dem nog fantiserat ihop själva...

i min lilla värld så är det kanonbra att jag får rabatt på sånt som jag brukar köpa!!
CH däremot är inte alls lika glad över detta..
Han tycker inte att det är bra att vi lever i ett sånt kontrollsamhälle...
"storebror ser dig..."

Än så änge tycker jag om detta... men får väl se om CH lyckas övertyga mig om det negativa..

Vad fick ni ICArabatt på för varor???
Vad tycker du om att ICA gör så här??

/Frida




Postat av: acca

ja vi fick oxå från ica igår å vart oxå lite full i skratt då jag såg de personliga rabatten...tycker väl de kan va lite skoj ändå å få rabatt på det man handlar ofta...annars äre ju mest skit de har rabatt på,sånt man aldrig använder...var ju tydligen de som lämnat in önskemål om sånt här....för å nackdelar med allt...har väl skapat ett till jobb tillfälle för nån för att utforma det dära...ha de bra! kram å buff

Postat av: Anna

Tycker det är lite kul faktiskt. Vi fick rabatt på Pepsi (min favorit), parmaskinka mm. Vissa saker som vi köper ofta och andra saker som vi köper någon gång ibland. Stämmer ganska bra. Men samtidigt lite läskigt. Men om de ändå samlar in informationen är det lika bra att få användning för den...

2008-10-16 @ 14:31:35
URL: http://annawoman.blogg.se/
Postat av: Modern..

Oj vad olika vi lever..jag fick också kuponger..mina var på..Ekologiska..tomater..broccoli..morötter..allt ekologiskt..jag fick även på..Skona tvättmedel..tidningen Land.. Ica kuriren..Svensk Köttfärs..från Svenska bondgårdar..Kravodlat Kaffe..ekologiskt knäckebröd..Marmelad även den från Svenska äpplen..och jag får inte glömma den underbara fläskfilen..från Svenska nöffisar..MEN VAD ÄR DETTA..ARLA.KUPONG..Måste kolla kupongerna !!Dom var inte mina..!! GRANNENS..Jag lägger dom i deras postlåda..dom är nog väldigt miljömedvetna..och jag..har inte fått några egna..Tjolahopp.......

2008-10-16 @ 14:32:37
Postat av: jennie

nämen OJ så spännande! det här ser jag verkligen fram emot. har inte fått nåt än, men det kommer väl...

2008-10-16 @ 16:01:49
URL: http://amfora.blogg.se/
Postat av: Andréa

HA! Beviset på att jag stödköper Milko! Jag hade Bärry Smoothie som erbjudande..=P JIPPI!! Fram för mer Milko i södra Sverige!

KRAM!

2008-10-16 @ 18:00:40
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits