Har världens finaste sambo och även världens finaste son :)

Har fått en underbar bild skickat till mig!
Här ser ni min sambo Carl-Henrik "in action" under en handbollsmatch.
Bilden är tagen av
Johan Hermansson.
För att se fler bilder från Sundsvall Handboll, och andra sporter i Sundsvall..
Besök http://sportfoto.gbps.se



Idag har jag haft besök här hemma!
Massa söta bebisar och deras trevliga mammor!
5bebisar och 5 mammor.. :)   Arvid sov mest hela tiden...
Alltid lika trevligt att träffa dessa!!

Här är en bild på söta Arvid som slocknade i mitt knä..



Carl-Henrik jobbar nu.. fy så tråkigt.. :(
Inte förrens klockan 22.30 kommer han hem... suck suck...

Imorgon ska vi väga och mäta prinsen!
När han föddes var han 55cm lång, och vägde 4050gram...
Min gissning inför morgondagens vägning/mätning....
59cm
4500gram......

Vad tror du?




Postat av: pernilla

58lång och 4600 tror jag :)

Postat av: Lotten

Fniss.. Trodde inte att handboll var en sån snäll sport. Pussas dom alltid på planen... hihi

Klockren bild...

Hoppas att allt är bra... Kramar från Toktanten på Milko...

2008-10-22 @ 11:38:33
Postat av: B

Vilken söt bebis! Och fint namn också, det stod med på våran lista. :)

2008-10-22 @ 19:45:38
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits