Birsta,älgen och farmor och farfar...

God morgon!
Då var det söndag.. helgen är snart slut...
Tycker iof. inte att det är någon spec. skillnad på helg och vardag längre :)

Igår tog jag och Arvid en promenad till Birsta..

1 timme och 20 minuter gick  vi.. Arvid sov hela tiden .. sötknoppen :)

Först gick vi till barnenshus.. där köpte vi ett manikytsett för bebisar..
Lille prinsen har så långa naglar som han gärna river sig med i ansiktet..
Tänkte försöka fila hans naglar idag.. vi får väl se vad han säger om det...

Här tror jag att Arvid leker charader... jag tror han gör "Älgen"




Nu ska jag plocka lite här hemma!
Snart kommer Arvids farmor och farfar på besök!!!
Arvid ligger och vilar så han ska kunna leka med dem när dem kommer.. :)

Kram/Frida




Postat av: mli

sötaste älgen någonsin :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits