våran nya soffa har kommit !!

  Hej !

Idag har våran nyshoppade soffa kommit !!
Det blev mkt bra måste jag säga... eller vad tycker ni?


Carl-Henrik nöjde sig inte med att köpa en soffa... han shoppade även detta....
(Han hävdade att jag MÅSTE lägga ut detta på bloggen.. hehe)


******************************************************************************
Eftersom vi nu har köpt en ny soffa så måste vi så klart sälja den förra...
Och när vi ändå höll på att sälja, så skrallade vi ihop lite fler saker =)

Inköpta på Skinngruppen i Sundsvall 2005.
2st exklusiva skinnsoffor.
Sofforna är i mycket bra skick!!

Mått.
Längd: 139cm
Djup: 85cm
Sittdjup: 59cm
Höjd: 75cm

Inköpspris: 12.000:-
Pris NU :4500:- BVSA...
***********************************************************


Skåpet "Bestå" Brun/svart.
Höjd: 138cm (inkl fötter)
Bredd: 60cm
Djup: 42cm

Fläckarna är på kameran, inte på skåpet!!!
PRIS: 200:-

*******************************************************


Fot/sittpall i plysch.
Pallen har ett lock som kan lyftas.

Perfekt att kunna förvara saker i...

PRIS: 100:-
********************************************

Sååå.. om du är shoppingsugen så är det bara att skriva en kommentar :)
Eller ringa mig ... 073-8334982


Nu ska jag ta mig en kvällskoppkaffe!
/Frida





Postat av: Anonym

Vi har en likadan fast vi valde en annan modell. Tresits med två sittpallar. Den är helt underbar i fårgen och gudomlig att sitta i.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits