Fler bilder !

När vi var hos min syster i Kungsängen så fotade hon....
Här kommer lite bilder..

Carl-Henrik pussar Arvid :)



Emma, Apan och jag..


Emma fick en blomma !


Moster råkade låtsasäta Emmas tygfisk... gissa vad Emma gjorde.. hehe...
Hon stoppade in fisken i munnen.. hihi...




Elin ville smaka av Emmas cocosboll..
NEJ sa Emma...



"Får Frida smaka"

JA sa Emma... kolla Elins avundsjuka blick  ;)




Här är Arvid i Simons famn.. :)   Visst är det ett leende på Arvid !!




Söta prinsen...





Postat av: Jenny L

Fina bilder!

2008-11-06 @ 16:14:02
Postat av: Frida och Alicia

Men hur söt får man vara? =) Alicia satt bredvid mig nu när vi kollade på lilla Arvid, och jag kan säga att hon skrek och skratta och sa: Mamma titta vad bebis fin=) Jag vill ha lillebror mamma=) hahah Hennes mamma säger NEJ!

2008-11-06 @ 21:08:57
Postat av: pernilla

Tjo!

klart vi ska fika.. PÅ mån kanske? vi har babysång 14 i stan så synas typ 11 å luncha nått kanske? äta bör man anars dör man :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits