Bildbloggar lite..

Hej hej!

Dagen som passerat har passerat fort !
Idag har Carl-Henrik varit ledig hela dagen, såå skönt.

Vi har fixat här hemma (läs CH)
Arvid var vaken tokigt mycket på dagen.. var trött,men ville INTE sova..
Sen somnade han och sov 4 timmar.. blev nästan orolig... :)

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på paket som Arvid fått..!
Från mosterElin, KusinEmma och "morbror Simon" fick han:

En väska m. "bilar" Plyschoverall m. puh!



Monstertröja &strumpor Puhmössa &Vantar

*****************************************************************************

Arvid fick paket av sin gammelfarmor Elsie också!
En Nappburk! Tokigt fin!
Man kan ha nappar i den, men även i munnen på djuren !

*****************************************************************************
Dagmars arbetskamrat gav oss en påse med kläder som hennes son haft.
Bara fina kläder, dock för stora än så länge.
TUSEN TACK!!!

*****************************************************************************
Arvids mormor hade köpt en "1månadspresent" !!
En supergullig plyschpyjamas m. nallepuh på !

**********************************************************************
Arvid har fått paket från min farbror Hasse m. familj också!
Jättetuffa manchesterbyxor & en tuff tröja!
TUSEN TACK!

**********************************************************************'
Här är Arvid i famnen på sin gammelfarmor Elsie (CHs farmor)


Här är jag och min syster!
Man säger att vi liknar varandra, gör vi det?
Här på bilden har vi bytlånat glasögon m. varandra..
Inser att jag bör sola.. ser likblek ut..


Hyllar SJ för deras kaffe !!
ARVID Nordqvist... ARVIDKAFFE!!! :)


Självklart även en bild på prinsen också... såå söt :)





Nu är det natten..
Imorgon jobbar CH heldag..
Jag och Arvid ska på fikaträff m. massa bebisar och deras mammor!

Återigen.. TACK FÖR ALLA FINA PAKET !! :)

Kram & Gonatt!




Postat av: Angel

Shit, ni är ju ännu mer lik varandra än jag minns! Skoj att byta glasögon också! :)

Postat av: Anonym

Tvillingar, med eran mor Eva hade det varit trillingar!

2008-11-06 @ 18:50:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits