Vem är det som bor i min mage?

Hej på er kära läsare !!
Efter att ha sett ett visst intresse av att vilja veta vem min inneboende är....
18cm lång, ca 200gram..och fötter på 2,5cm ...

EN LITEN POJKBEBIS!!!

Försökte att lägga ut en bild, men eftersom datorn på jobbet är mupp, så funkar det inte...

Lovar att ni ska få se en fin bild ikväll...
Men nu vet ni iaf. att det är en liten pojke !!

Kram/Frida !




Postat av: jennie

Jätteroligt! Grattis!!!!

2008-05-06 @ 15:43:59
Postat av: Jessica

Åh en liten mini CH!!!! Mina namnförslag är då som följer; Carl-Oskar, Carl-Johan eller varför inte Carl-Axel?? Inget illa ment då jag har en morbror som heter Per-Åke vars tre pojkar heter, ja ni förstår! :o) Eller kanske Fridrik? :o)

2008-05-06 @ 22:03:40
Postat av: Frida

Jennie: Tack så mkt ! =)



Jessica: Tack för alla namnförslag.. men jag tror i dagsläget inte på att vi kommer att välja ett dubbelnamn, men man vet ju aldrig =)

FOrtsätta gärna att föreslå namn.. alltid bra att få ideér !



Kram kram/Frida!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits