Vad ska jag se på !?!?!? 3:an eller 5:an..!!!

Fan, jag hatar när det går 2 program som man vill se samtidigt!!!
På tv3 är det "Lyxfällan"
På kanal5 är det "Sanningens ögonblick"

Kommer nog tyvärr inte att kunna välja, blir nog båda två... *flipp flipp* på TV-dosan..

Lyxfällan är intressant för att man får se en inblick vad som skulle kunna ske om ekonomin flippade ut totalt..
Dock så tror jag inte att vi ligger i riskzonen för att hamna i programmet...
Jag tycker att man endast skall ha 1 sak på avbetalning ...
Nu har jag tyvärr brytit den treden pga. lägenhetsköp...
Har lägenheten + TVn just nu (dock endast 2 månader kvar tills TVn är klar nu!)

"Sanningens ögonblick" är intressant för att man får se vilka (ursäkta)idioter det finns...
Tycker dock än så länge att killen som är med idag verkar tråkig....

Hmm, jag skulle ju städa.. inte kolla på TV.... hmm...
Kanske kan jag städa, och kolla på 2program samtidigt...=)

Hej hej/Frida !




Postat av: Tele

Jag tyckte lyxfällan var bra jag :D

Finns många idioter där ute, verkar vara ett vanligt fenomen att dem skiter i allt så fort de börjar gå trögt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits