Torsdag, Klipptid och medhavd mat !!

God morgon!

Torsdagen är då äntligen här..!
Idag är det arbete som gäller fram till ca:15.15..
15.30 har jag klipptid!
Jag älskar att gå till frisören.. så skönt när dem tvättar, och klipper, borstar och blåser!
Har hittat en frisör som jag verkligen trivs superbra med!!

Igår kväll lagade Carl-Henrik jättegod mat , köttfärssås och spagetti.. mums!
Jag åt så jag nästan sprack.. sjukt gott+ att jag var sjukt hungrig...
CH hade gjort iordning en jättelåda till mig att ta med på jobbet... räcker förhoppningsvis både idag och imorgon!

Just nu håller kollegorna på med pinngympa  (reprisbild)
None

Själv hävdar jag att jag tappat min pinne.. trovärdigt.. nej tyvärr...


Nu skall jag kuvertera gårdagens arbete.

Tjoho/Frida!




Postat av: Kul med pinngympa...

oj.. vad kul med pinngympa..men du..visst är det Magnus R..som är längst till höger..och ...Tomas H...bredvid.....

2008-05-08 @ 23:15:29
Postat av: Frida

Haha...

Det är min mamma som skrivit ang. Tomas o Magnus.

Och JA, mamma, du har rätt.. visst är det Tomas och Magnus som är längst till höger...



Själv kunde jag tyvärr inte medverka, eftersom jag tappat min pinne, samt att någon var ju tvungen att föreviga dem genom detta "foto"..



/FRIDA!

2008-05-09 @ 07:43:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits