Tårar av glädje, tårar av sorg...

Nu skall jag då äntligen berätta vad som har gjort den här dagen till en helt underbar Måndag!!!!

Idag sålde jag min lilla rosa bil !!
Tråkigt att sälja den.. inte ofta man äger en rosa bil...*snyft*






MEN......

Det roliga är......
En ny bil ha köpts !!!!
                                                          Audi A6




Denna dag har bara varit underbar!
*Sålde bil
*Köpte bil
*Vann hårvård för ett värde av ca:2000:-
*Fick hem premie från Ameliatidning... Väska +DVD
*Fick ICAs bonuscheck på 25:-


Hur ofta får man uppleva en dag som denna???

Hoppas din dag varit bra också!

KRAMAR//Frida !!!




Postat av: mlish

Vilken superdag :) Tänk att du alltid ska lyckas vinna en massa, lyllo dej ;)

Postat av: jonas

Haha ja, fick du denna bilen för 5 000kr så ska du verkligen vara nöjd =)

2008-05-19 @ 21:15:25
Postat av: Angel

Vilken dag! Då gör det inget att näsan är täppt?! :D

Fin bil! Nu måste vi träffas och inspektera varandras bilar. :D

2008-05-19 @ 21:55:59
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhhh sikken fin bil! Nu åker ni säkert hela familjen! Annars har min dag tyvärr inte varit så bra som din... huvud- och ryggvärk, linserna skaver, odräglig sjuttonåring som skolkar, löner som ska göras m.m..... Imorrn blir det kuligare hoppas jag.. :o)

2008-05-19 @ 22:09:21
Postat av: Friad

Mlish: Tänk så här i stället..

Hur ofta tävlar du?

Jag tävlar nästan alltid när jag ser en tävling i butiker.. =) Ju mer man tävlar, ju större chans att vinna... + att man bör ha några bra slogans i huvudet =)...



Jonas: Ja, om jag hade fått bilen för 5000:- så hade det varit en ruskigt bra affär. haha...



Angel: Lite täppt kan man ta ibland, men nu är jag less på det... suck



Jessica: Tack, visst är den fin !!! =)

Din dag lät inte som någon toppendag...

Hoppas att den varit bättre idag!



Kram på er !

2008-05-20 @ 19:28:29
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits