Talang 2008, Lyxmiddag och inget vin.

Hej Fredagkväll.

Ännu en arbetsvecka har passerat, dock en med 2st sjukdagar...
Kan väl egentligen inte påstå att jag är fullt frisk idag...
Halsen kliar och är torr.. Näsan rinner och klias...
Är det pollen nu, eller är det fortfarande förkylningen??

Idag efter jobbet så åkte jag och CH till Birsta en sväng...
Som vanligt så hade vi inget shoppingsug...
MEN..kors i taket...
Carl-Henrik hittade ett par "springskor" och 3st tränings t-shirt. (Storlek springskor 48,5 !)
Sen åkte vi ner till BirstaCity.. gick ett varv.. hittade inget vi ville ha..

Efter en tråkig shoppingtur utan resultat, så åkte vi vidare till Ica Maxi...
Tanken var "Kyckling, pasta, pesto"...
Dock så tänkte vi om inne i butiken....
CH håller nu på att tillaga:


Till detta kommer det att serveras ett glas rött vin... ehh.. nää...
Men iaf. iskallt vatten... jippie....


Trevlig kväll //Frida


Dagens tävling:
Bevisa att du har större fötter än Carl-Henrik..
Alla som har det och visar det IRL, får en isglass...




Postat av: mlish

Om man har lika stora då? ;)

Postat av: Frida

Då måste man vara lika lång o tung för att vinna..

hihi...

2008-05-17 @ 10:45:27
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hmm..jag har faktiskt en kompis här i Växjö som har större men frågan är om det är värt kostnaden att skicka honom till Sundsvall för o få en isglass..?=P

2008-05-18 @ 07:58:09
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se
Postat av: Tele

Oj, hittade han ett par skor i sån stor storlek? Det brukar vara en hel vetenskap för mig. Skulle behöva runt den storleken jag med, men de största jag hittat är 47,1/3 så dem får duga :S

2008-05-20 @ 10:54:48
URL: http://www.bogus.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits